måndag 31 januari 2011

Koblocket dag 2

Idag hade jag tänkt åka ut till Koblocket igen för att göra upp med UNO men till mitt stora missnöje kommer jag på att jag tappat mitt kilset med supersmå kilar "vad nu jag ska ha dom till på UNO-X" på Östnoraberget i Lördags.

Så hur som helst känner jag att det är bra om jag hämtar upp dem men är halvsugen på att göra en mixtur till där man konstant känner ångest för att man håller på att gå i marken med stegjärn och yxor inkörda i olika extrimiteter av olika slag.

Så när jag på morgonen sitter och skiter hemma hos Ola o Donno kommer jag på världens snilleblixt. Det är ju för i helvete is så man kan gå ut till Stora Skramsö.....!!!
Det var den bästa idén jag haft på sjukt länge.. 35m fantastisk klättring i snålblåst, iskalla händer, förfrysnings varning på toppen då det blåste som satan, sol, strumpor i skorna bara helt otroligt helt enkelt.
Stora Skramsö















Kallt?
Lycka!

Easy Go 7b = 35 meter glädje!



//Bb

1 kommentar: