söndag 6 februari 2011

Kul helg!

Det var meningen i alla fall.
Planen var:
Lördag Bone hill och klara av "Planet terror" och det hårda projektet till vänster om denna.
Söndag koblocket och klara av allt möjligt och komma någon vart på UNO X.

Lördagen kommer och allt verkar bött och ruggigt.
Bestämmer mig ändå för att ta med hundarna till Bone hill och möta upp Spångis och Martin eftersom de gjort analysen att allting är torrt och klätterbart.
Det kanske det också var...tills blötsnö, duggregn och fan vet vad började kontaminera luftrummet lagom tills det kändes för sent att vända om.
Projektet var bara att glömma. Nyckelgreppet såg ut som en liten plaskdamm och topouten var blötare än en genomsnittlig novemberdag i Fontan.
Spångberg och Martin försökte jobba lite på "Kannibalen" och det gick okej men det blev ingen send.


Vi  försökte på "Planet terror" också och för Martin gick det ganska bra. För mig gick det åt helvete men eftersom det är min blogg visar jag en bild på mig i alla fall.









Lagom till att det började kännas lite bättre bet Zappa sönder sitt koppel. Då blev jag förbannad och gick hem.

Söndag
"Nu jävlar är det sol och både Martin och J.Lind skall till koblocket. Det här kommer bli en grym dag."
Trodde jag, ja. Lagom tills jag skulle åka började jag känna mig risig och istället för Koblock vart det sängläge med feber, skitkul.

Hoppas Påhlman som varit på Västkusten över helgen har en skojigare rapport.

Over and out

1 kommentar:

  1. Tråkigt, hoppas du kryar på dig. På ko-blocket var det antagligen någon form av rekord. Säkert 20-25 pers! Strålande sol och mycket trevligt!

    SvaraRadera