fredag 11 mars 2011

Bone Hill dag 2

Mitt projekt var dyblött även idag och trots att jag under Påhlmans smädelser använde fyra disktrasor och en brännare blev det inte riktigt torrt. Dessutom visade det sig att jag var fruktansvärt svag idag så det spelade inte så stor roll. John var också svag eftersom han var bakfull som en örn, faktiskt så svag att han inte ens fick på sig skorna.

Ludde och Jonas var med även denna vackra "vår"-dag och de var riktigt starka.
Ludde gjorde processen kort med F.O.T.W. (nåja).
Den bestigningen kan ses nedan.




Untitled from John Påhlman on Vimeo.

Jonas å sin sida var oerhört grym på Johns nya Linkup och sände 7b lika lätt som som John slukar
två sausage & egg mcmuffin. Film på det kommer när Jonas får tummen ur och skickar sin stortelefon film.

Imorgon ska jag fan göra mitt projekt, då tar jag med mig eldkastaren på pulka....


//Christobal

4 kommentarer:

  1. Så kul att få komma ut lite. Faktiskt en riktigt bra spot Bone Hill, trots nåldynorna. Projekten ser kalas ut.
    Också skönt att det är spökfritt.

    SvaraRadera
  2. Men då har du glömt den förhistoriska fågeln som frekventerar området.

    SvaraRadera
  3. Tack för hjälpen med barnen idag!
    Här är länk till F.O.T.W. assis
    http://www.youtube.com/watch?v=5tJ33EX2EBE

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Snyggt krigat där! ;) //Maria

    SvaraRadera