måndag 25 augusti 2014

Kolartorp revisited

Söndagen började med att den som skulle jobba på klättergymet var sjuk så jag fick öppna och bygga lite problem innan jag fick avlösning.
 
 
 
Vid 12-snåret plockade jag upp Ali och vi drog till gammal helig och smått igenväxt klättermark: Kolartorp.
Långa väggen blev vårt mål. Jag var sugen på ett gammalt projekt till höger om "Chilly Mazarin" och Ali var sugen på allt möjligt.


Ali testar starten på "Chilly Mazarin"
 
hjhbjhbjbhj 
Projektet kändes förvånansvärt görbart och lite borstning inför nästa gång så kanske... Ali kom på att han var sugen på att göra "John" 7b+. Det blev ingen bestigning men även här kunde nästan känna smaken av success.
"John" 7b+
Förra året vi var här testade vi tillsammans med Ludde på ett sittstartstillägg till probemet "Funky moth" När jag nämnde för Ali att även Andreas B jobbar på den blev han eld o lågor att bli först. Några moss-dabbar senare var sittstarten sänd.
 
 
Sen blev det dags att Joina de övriga 31073 o kolla Bajen
 
 
//Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar